  • Data: 2023-07-12 16:24:50
    Temat: Re: plusbank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 lipca 2023 o 11:10:42 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A są jakieś koszty używania tego?

    Hmm, nie wiem, nie mam, więc może jakieś są - ale może z powodu popierdółkowatości
    nie mam, nest jest darmowy a też nie mam.

    > Mój bank wypadł z płatności olx, a nie zawsze chcę blikiem.

    To co to za bank?

    Nie wiem też, co jest w płatnościach olx, ale darmowy rachunek możesz mieć w:
    - citi z kartą, darmowe 4 wypłaty z dowolnego bankomatu miesięcznie, wiśnie 400zł
    - mille bez karty
    - (cgyba) mbąk bez karty
    - inteligo bez karty
    - kantor aliora z kartą - ale może nie mieć "płatności olx" (po co to komu? Ale DGCC)
    - VW bank z kartą - ale olx j.w.