    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pekao sa - kredyt samochodowy
    Date: Wed, 13 Oct 2004 22:04:31 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pd9e17f09.dip.t-dialin.net

    "Jarek" <b...@m...uci.agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:ckjnll$89d$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Witam!
    > niestety mam konto w pekao sa. muszę wziąść kredyt samochodowy wieć
    > uznałem
    > ze tam też sie o niego postaram. Pani milutka, raty takie sobie, mówią ze
    > samochod sami zarejestrują.... nic tylko brać.
    > ale na wszelki wypadek wole zapytać czy oby na pewno warto? ile się czeka?

    ja mialem ten problem jakies 4 lata temu:
    do wyboru - moj "rodzimy" PEKAO SA albo VW bank (bo auto to byl nowy seat)
    pomyslalem: mam konto w PEKAO SA od wielu lat (nie mialem nigdy nawet
    debetu) - wiec na pewno bedzie latwiej u siebie.

    jako pierwsza rate chcialem wplacic 30% wartosci auta, i:
    -w VW banku: zadnych zyrantow, zadnych zapisow w dowodzie rej, zadnych
    zaswiadczen od pracodawcy, a jedynie:
    1) dwa dokumenty ze zdjeciem
    2) pisemne oswiadczenie o poborach
    3) jedna wizyta u dealera ktory wszystko zalatwia, dzwoni do mnie,
    informuje na biez. etc
    -u siebie w PEKAO (nie interesuje ich historia konta, klienta etc), ale
    1) zapis w dowodzie rej.
    2) weksel in blanco
    3) dwoch zyrantow
    4) zaswiadczenie od pracodawcy
    5) N wizyt w banku, dziesiatki formularzy, kupa straconego czasu

    chyba oczywiste - co wybralem, nie?

    zastanow sie dobrze, zanim podejmiesz decyzje o kredycie w PEKAO SA.
    rafal urbanelis