  • Data: 2004-06-25 07:26:15
    Temat: Re: pekao sa i termin reklamacji ;)
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I mam w zwiazku z pow. pytanie, zastanawiam sie nad zmiana Peksy na inny
    > banku ogolnie sklaniam sie ku Multibankowi(ew. innemu bankowi) w ktorym
    > czas rozpatrzenia podobnej reklamcji jest zdecydowanie krotszy :) niz
    > cale 12 miesiecy ;) Dzieki za ew. sugestie :)

    Rok temu składałem reklamację w Multibanku. Już po powrocie z urlopu
    zagranicznego pojawiło się małe obciążenie karty. Zaraz po zgłoszeniu
    reklamacji rachunek karty został uznany reklamowaną kwotą. Kwota ta wisiała
    w blokadach. Jakieś 4-6 tygodni później reklamacja została oficjalnie uznana
    i sprawa zakończona.