  • Data: 2003-06-08 22:56:48
    Temat: Re: pekao 24
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    pekao24 to straszny kich. Przelewy zewnetrzne odrazu sa wykonywane ;) Tzn
    zabierane sa srodki z konta i nie mozna na przyszla date zrobic przelewu.

    Generalnie to mi sluzy do sprawdzania pozostalego limitu do kart charge oraz
    stanu konta, aby 4 dnia miesiaca uzupelnic konto o srodki odpowiedni.

    Nie dziala po 22. Ostatnio cos tam robia, ale mnie juz nigdy nie przekonaja.

    Jedyne plusy jakie ma Pekao: duza ilosc bankomatow wlasnych i kozystanie z
    euronetow.

    Oplaty zabojcze, nawet studenckie 4zl !! Za vipowskie w Nordei place 3zl.