    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pcf szukam informacji
    Date: Mon, 28 Jan 2002 23:14:05 +0100

    gmmucha wrote:

    > Staram się o kredyt hipoteczny w polskim centrum finansowym,
    > mieszczą się na Rodła w Warszawie,pobrali ode mnie masę dokumentów i
    > wadium 1 %, potem zacząłem szukać informacji o tej firmie(i
    > znalazłem pustkę) jeśli ktoś ma informacje o tej firmie to proszę o
    > pomoc

    Nie lepiej było trochę zamienić kolejność?

    Kredytu niemal na pewno nie dostaniesz a z odzyskaniem wadium też
    raczej będziesz miał trudności. Nie znam tej firmy ale wszystkie
    krzaki działają podobnie - płacisz za rozpatrzenie wniosku, kredytu
    nie dostajesz, good bye. Może spróbuj postraszyć jakimś prawnikiem
    czy czymś, jeśli będziesz przekonujący jest jakaś nadzieja że Ci na
    odczepnego oddadzą...