  • Data: 2005-01-11 22:25:40
    Temat: Re: paypal a Polska
    Od: "Paweł" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam, ja napisalem do nich w tej sprawie i dosc szybko (bodajze godzina?)
    > tresciwie mi odpowiedzieli, z tym ze ich odpowiedz nadal brzmi tak samo -
    > nie. A powody maja rozne - koniecznosc dostosowania sie do polskich
    > przepisow, koszty wprowadzenia nowego kraju, jakies podatki, oplaty itp.
    > itd.

    a odpowiedz podpisała pani Linda Autoresponder czy pan John WeForgotPoland
    ?

    odpowiedź że oni nad tym pracują, niestety w trosce o bezpieczeństwo... ze
    względu na niestabilną sytuację prawno podatkową itd itd idt to oni mają
    gotową i przesyłają od ładnych paru lat

    w międzyczasie nasz kraj trafił do UE, system bankowy wbrew pozorom działa
    taniej lepiej i skuteczniej (o szybkości nie wspominając) niż w niejednym
    państwie na "zachodzie" a odpowiedź z autorespondera taka sama