  • Data: 2002-03-26 19:24:56
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > korzystam, wydali mi (skoro zaakceptowali wniosek i wydali karte to ja nie
    > łamię regulaminu) widać uznali że nalezy mi sie

    Cytuję odpowiedź Asystenki d/s Obsługi Klientów SMART
    (kontakt - s...@o...shell.com )

    "Do programu SMART może przystąpić osoba , która ukończyła 18 lat.
    Taką informację podajemy w regulaminie programu oraz na formularzu
    zgłoszeniowym do programu SMART.
    Formularze zgłoszeniowe są dostępne na naszych stacjach oraz w Internecie.
    Formularz zgłoszeniowy wypełnia klient.Pod wypełnionymi danymi składa swój
    podpis. Za prawidłowość danych i ich wiarygodność odpowiada klient.
    O ile klient nie ukończył 18 lat i wpisał na formularzu, zgodnie z prawda,
    swoją datę urodzenia taki formularz jest odsyłany do klienta i nie jest
    wydawana takiej osobie karta SMART."

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    http://www.piotrek.tk