    From: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: paranoja polskiego prawa
    Date: Fri, 22 Mar 2002 16:34:42 +0100

    n...@p...onet.pl napisał(a)
    >moge mieć dowód osobisty, paszport, karty płatnicze [..]
    >ale bez sensu jest to że nie mogę mieć prawa jazdy kat.B [...] od 16 [..]
    lat.

    Mając kartę możesz poczynić ewentualne szkody tylko sobie lub Twoim
    rodzicom. Wasza sprawa. Sami sie na to godzicie.
    Jadąc samochodem, możesz poczynić szkody każdemu kto się akurat nawinie.
    Patrząc na statystyki
    i codziennie jeżdżąc, trudno się nie zgodzić z kodeksem.

    Pozdrowienia

    Władysław Jagiełło