    From: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ograniczenie liczby kont
    Date: Fri, 1 Oct 2004 09:59:51 +0200

    > A moze znajomy sie sam boi, jest starej daty i ma jakas odraze do
    banków ?
    > Tzn. trzyma oszczednosci w skarpecie ? :-) W sumie kiedys za bankami
    staly

    Heh, niedługo się to będzie opłacać bardziej, niż trzymanie w banku!
    Jeszcze parę opłat i będzie fajnie.

    > nazwiska ich wlascicieli, sam pamietam, jak w polowie lat 90 rodzice
    > poslugiwali sie "Gawronikami" i innymi biznesmenami, mówiac, ze to
    > zlodzieje, a tamto wyludzacze...

    No tak, przynajmniej było wiadomo, kto za tym stoi, a teraz...

    A z ta ilością kont, to w sumie niektóre banki ograniczają ilość kont
    dla jednego człowieka, np. w BGŻ jeden klient może mieć jedno konto
    jednego rodzaju. Nie wiem dlaczego tak jest, toż to czysty zarobek dla
    banku, ale ktoś takie coś wydumał.

    Grzexs