  • Data: 2003-03-01 22:59:15
    Temat: Re: obligacje BRADY'ego
    Od: "wkg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    biz wrote in message ...
    >Czy ktos moze wie czy warto kupic obl. BRADY"ego RSTA i kiedy kupic a kiedy
    >sprzedac?

    Witam

    Mowi sie, ze nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi :))

    Tylko widzisz, jest takie powiedzonko - pierwszy raz uslyszalem je od
    znajomego dealera - doradcy z wszelkimi papierami, znaczy sie rasowego
    calkiem: "Jak ja bym wiedzial, to bym tu nie siedzial" - za glupie
    kilkanascie tysiecy miesiecznie. Tlucze euro-dolara domykajac pozycje
    klientowskie i g...o wie :((

    To mniej wiecej oddaje wartosc potencjalnych odpowiedzi na twoje pytania. I
    byc moze dla tego wlasnie ich nie uzyskales :))

    pzdr
    wkg