  • Data: 2011-12-28 11:54:35
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-12-28_12:37

    > podatek belki nie dotyczy sprzedaży rzeczy. Kropka.

    To, czy transakcja, którą przeprowadzasz, jest transakcją
    sprzedaży rzeczy, czy nie, może zależeć od tego, jak i z kim tę
    transakcję przeprowadzono. Jeśli tego nie wiesz (nie wpadłeś na
    taki przykład - poza rozważanym tutaj), to już Twój problem.
    Ergo: Twoje powyższe, arbitralne stwierdzenie może, ale nie musi
    być prawdziwe.
    Zatem niczego nie udowodniłeś (oprócz tego, że rzeczywiście nie
    rżniesz głupa). Teraz kropka.

    witrak()