  • Data: 2011-12-28 12:33:04
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-12-28_13:13

    > zależy od "z kim"? W jaki sposób?

    Poruszaj głową :-)

    > Przygwoźdź mnie: pokaż przepis "podarku Belki" dotyczący sprzedaży
    > rzeczy.

    Staraj się czytać to, co inni piszą. Gdzie ja napisałem, że taki
    przepis istnieje ? Napisałem:
    (1) "Jeżeli kupiłeś a nie sprzedałeś, nie ma dochodu, ergo nie ma
    podatku. W konsekwencji nie ma co rozważać, jaki podatek by
    obowiązywał i czy miałby być liczony w taki czy inny sposób."
    (2) "To, czy transakcja, którą przeprowadzasz, jest transakcją
    sprzedaży rzeczy, czy nie, może zależeć od tego, jak i z kim tę
    transakcję przeprowadzono."

    O (1) napisałem dlatego, że mieszałeś dochód ze zmianą wartości.
    O (2) napisałem, bo popełniasz elementarny błąd logiczny wywodząc
    prawdziwość twierdzenia z istnienia spełniającego twierdzenie
    przykładu, a w rozważanym przypadku istnieje(ą)
    kontrprzykład(y)(którego(ych) nie znasz, ale jak powiedziałem, to
    Twój problem).

    witrak()