  • Data: 2002-07-18 19:45:44
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze w...@a...net.pl:

    > Mam taka moze nieco dziwna propozycje, ale moze by po prostu
    > przeczytac ten artykul :-))) ?
    >
    > http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=1&
    id=213

    > Art. 7
    > 1. Oświadczenia woli składane w związku z dokonywaniem czynności
    > bankowych mogą być wyrażone za pomocą elektronicznych nośników
    > informacji. Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą być
    > sporządzane za pomocą elektronicznych nośników informacji, jeżeli
    > dokumenty te zostaną w sposób należyty utrwalone i zabezpieczone.
    > 2. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, uznaje
    > się, że czynność dokonana w formie, o której mowa w ust. 1, spełnia
    > wymagania formy pisemnej.

    Może jestem niezbyt zaprzyjaźniony a aktami prawnymi ale nie za bardzo
    rozumiem o co w tym chodzi: elektroniczny nośnik informacji - np pdf???, co
    to znaczy należycie urtwalone i zabezpieczone, jak to wszystko ma się do
    wydruku z takich należycie utrwalonych i zabezpieczonych elektronicznych
    nośników informacji zabezpieczonych w banku???
    Może spytam jeszcze inaczej - jakich argumentów używacie jeżeli pani przy
    okienku np. w dziekanacie uczelni, w ZUSie, w US mówi wam że dla niej to
    nie jest potwierdzenie wykonania przlewu, ze ona musi mieć takie ręcznie
    napisane z pieczątką czyli w rozmowie z takązwykła (nie)dysponentką
    (de)informatorką :))???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE