    From: Zbylut <Z...@N...zzz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: no i mamy 4 filar...
    Date: Sat, 23 Jan 2010 19:59:25 +0000 (UTC)

    beznick napisal(a):

    > Skoro tak uwaza to ja sie z nim zgadzam.
    >
    > "oferta skierowana jest do osób, które ukonczyly 65 lat. Przy wartosci
    > mieszkania 200 tys. zl renta wyniesie 264 zl dla kobiety i 338 zl dla
    > mezczyzny. "
    >
    > 200 000/264=63 lata !!

    ta stawka to jakiś absurd. Biorąc statystyczną długość życia na
    emeryturze (15 lat dla 65latka) wychodzi 1111 zł miesięcznie.
    Ryzyko powinno być po obu stronach. Bank ryzykuje że klient będzie
    zbyt długo żyć, klient ryzykuje że przekręci się szybko i tym samym
    odda bankowi mieszkanie za bezcen.

    --
    pozdrawiam, Zbylut