  • Data: 2002-09-02 10:50:26
    Temat: Re: nieletni izzykonto podatki?
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Rozumiem, ze bank automatycznie, jak na doroslym koncie bedzie
    > odliczal podatek od odsetek i przesylal, do ...gdzies tam.

    Tak, zbiorczo od wszystkich depozytów.

    > nie wiem jeszcze, jak technicznie to sie odbywa.Prosze o odpowiedz,
    > zebym widzial, czy przypadkiem zamiast ulatwienia, nie sciagne sobie
    > na glowe kolejnego pita?

    Nie musisz sie obawiać zadnych pitów. To sie odbywa automatycznie i w
    zasadzie anonimowo z punktu widzenia fiskusa, mniej więcej tak, jak Twój
    syn płaci VAT kupując towar w sklepie.

    Ponadto, jesli srednie saldo na izzyKoncie nie przekroczy ok. 90 zl
    (moze ktos policzy ile to teraz wychodzi przy 6,25 % p.a.), to nawet
    podatku nie bedzie.