  • Data: 2003-12-15 12:35:16
    Temat: Re: najtańszy kredyt hipoteczny
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz <g...@o...pl> wrote:
    > Rozumiem, że marża odsetkowa musi pokryć ryzyko kredytowe, ale wydaje
    > mi się że prezentuję niezły standing finansowy, żeby zaoferowano mi
    > conajwyżej 1 % marży.

    No to idziesz do swojego oddzialu, przedstawiesz co jest i mowisz
    (dyrektorowi lub opiekunowi - bo jak ni ejestes VIPem to nie wiem co robisz
    w tym banku ;), ze albo obnizaja, albo szukasz sobie innego banku.
    Jesli to nie zalatwi sprawy - szukasz innego banku.
    Jesli powiesz, ze przeniesiesz rachunek - to nie bedzie problemy.
    BTW a zobacz czy sie nie zalapiesz w MultiBanku na najnizszy prog jesli
    zalozysz Aquariusa