eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajgorsze banki - ktore to? › Re: najgorsze banki - ktore to?
  • Data: 2002-03-17 23:48:56
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bez obrazy, ale wlasnie dlatego zamknalem konto w pekao. Nie mam takiej
    cierpliwosci jak ty... Wole nie pisac reklamacji na kazde bezmyslne ich
    dzialanie. Poza tym dla samych bankomatow nie warto tam trzymac konta, bo
    czesto nie dzialaja :))

    > > Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak
    > zwyklych klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia
    wziete:
    >
    > Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
    > jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.
    >
    > > - zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na
    > rachunku informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym
    zdziwieniem bylo
    > kiedy kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
    > zabezpiczenia.
    > > Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego
    > konta, brak
    > > jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,
    >
    > Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
    > obsługującego.
    >
    > > - ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu
    > odwiedziec
    > > oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem
    i
    > pismem
    > > czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem
    identycznych
    > zlecen co
    > > mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz.
    Pomimo
    > > dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal
    > wykonany
    > > poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",
    >
    > TeleVip- usługa pozwalająca dokonywania przelewów na telefon- miło prosto
    i
    > przyjemnie.
    > Tylko trzeba znać ofertę swojego banku.
    >
    > > - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na
    adres
    > firmy
    > > poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy,
    > wszystkie sprawy
    > > zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.
    >
    > Napisać reklamację - podać adres firmowy jako korespondencyjny.
    >
    > > Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z
    > wiekszymi
    > > obrotami na koncie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1