    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nadmiar cookies na stronach bankowych
    Date: Wed, 3 Apr 2002 00:24:53 +0200

    Użytkownik <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:0738.0000c8c6.3ca9f6e1@newsgate.onet.pl...
    > Zastanawia mnie mnogosc roznego rodzaju cookies (nie tylko .TXT) na
    stronach
    > naszych bankow,np http://www.nordeabank.pl/pl/article/2432.html Sa tam
    'cuda'
    > lacznie z DoubleClickiem...
    > Tyle tego ze hej, prawie tyle ile tutaj, na niusy.onet.pl.
    > Czy to aby chronilo prywatnosc i zapewnialo lepsze bezpieczenstwo?? ;-)
    > Zwlaszcza na stronach obslugujacych nasze finanse?
    >
    > A moze czegos nie wiem?

    Oni to wykorzystują do preparowania stron www pod "wymagania klienta". Np.
    szukasz informacji o elektronicznym koncie dla firm? Jak pierwszy raz
    wejdziesz na ich www to nie znajdziesz tak łatwo. Ale jak już klinkniesz na
    Solo to za kolejnym razem po wejsciu na strone główną masz już te informacje
    na wierzchu. Niestety jest to kij, ktory ma dwa konce, z czego twórcy
    serwisu nie do końca zdają sobie sprawę. Np. wysyłasz kumplowi link do
    strony pisząc, żeby kliknął na to i na to, a on otwiera tę stronę i widzi
    zupełnie coś innego niz ty ;-). No, coż projektowanie stron www to sztuka,
    nie rzemiosło.

    Pozdrawiam,
    BaLab