eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimultiport.pl - czy ktoś wie jak to działa i dlaczego piszą, że nie przechowuje naszych haseł ? › Re: multiport.pl - czy ktoś wie jak to działa i dlaczego piszą,że nie przechowuje naszych haseł ?
    From: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multiport.pl - czy ktoś wie jak to działa i dlaczego piszą,że nie
    przechowuje naszych haseł ?
    Date: Thu, 7 Feb 2002 10:19:55 +0100

    > Nie, tylko poczta tam jest kierowana. Czy koniecznie dla kazdej domeny
    > zarejestrowanej na bre trzeba stawiac maszyne aby obslugiwala poczte?

    Oczywiscie ze nie - ale wlasnie w celu nie stawiania dodatkowych serwerow -
    uruchamia sie kilka domen na jednym serwerze - czyz nie tak? To co napisales
    jak dla mnie nie rozni sie niczym od tego co ja zaproponowalem.
    Zeby moc poczte gdziekolwiek przekierowac i tak musisz ja odebrac wiec
    trzeba by wlasnie dodatkowa maszyne (serwer poczty) stawiac - mozna zalatwic
    to na jednym serwerze - nie stawiajac dodatkowych serwerow poczty ...

    Wlasnie z tego powodu sa rozne takie pliczki w
    /etc/exim-domains (przynjmniej w serwerach UNIX'owych)
    Zalatwiajace aliasy pocztowe ...
    Zgadzam sie ze poczta moze byc tam tylko kierowana - ale wlasnie przez
    (jezeli to cos z rodziny UNIX'ow) pliki konfiguracyjne w /etc/exim-domains -
    czyli jeden serwer ...

    > A co ma poczta do serwera wirtualnego?

    Ano takie rozwiazanie - masz domene www.xxx.pl i masz mail ...@x...pl ale
    faktycznie ta domena dziala na serwerze jakiejs tam firmy yyy.com.pl - to
    faktyczny uzytkownik to user na serwerze yyy.com.pl - wiec w praktyce twoja
    poczte na xxx.pl obsluguje serwer yyy.com.pl