  • Data: 2012-11-15 17:08:27
    Temat: Re: mnie rowniez oszukal Sync i BC :(
    Od: "marek.h" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 16:43:51 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > A w Syncu nie jest tak, jak u Ojca? Tam w opisie usługi napisali, że:
    >
    > "Maksymalny dzienny limit zlecanych Przelewów Natychmiastowych wynosi 5 000 zł."

    Masz rację, dzięki za zwrócenie uwagi na to. Pomaglowałem teraz konsultanta, który to
    potwierdził. Przeglądałem wcześniej regulamin i nie znalazłem takiego zapisu.

    W każdym razie komunikat ktory się pojawia jest zupełnie "od czapy" i nie pomaga w
    zidentyfikowaniu problemu. Podobno problem już zostal wczesniej zgłoszony i trwaja
    prace nad naprawieniem tego.

    Przez wzgląd na to ograniczenie chyba nie warto wiązać aliora z BGZOptima, chyba że
    ktos wyrabia się w limicie 5000zł.