  • Data: 2012-11-15 16:43:51
    Temat: Re: mnie rowniez oszukal Sync i BC :(
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 16:32:52 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
> [...]
    rozwiązania. Pół biedy gdyby raz na sto przypadków trzeba było czekać do następnej
    sesji elixirowej.

    > To jeszcze jako addendum w temacie wspomnianej chałupniczności: swego czasu
    powiązałem sobie AliorSync z BGZOptima coby w podbramkowych sytuacjach mieć możliwość
    wykorzystania przelewów błyskawicznych. To co chcialem uzyskać, to mieć jeden
    rachunek powiązany, ale mieć możliwość przelania w ciągu jednego dnia pieniedzy na
    dowolne inne konto (Bluecash aliorowy, vel przelew błyskawiczny).

    > Dzisiaj przerzuciłem grubą kasę z BGZOptima do AliorSync. Pierwszy przelew
    ekspresowy na 5000zł dotarł do Millennium. Reszta utknęła na dobre w Aliorze bo próba
    przelewu do dowolnego banku, w tym:

    > Millennium
    >
    > Meritum
    >
    > BGZOptima
    >
    > skutkowała komunikatem:
    >

    > "Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto, Bank Odbiorcy
    odrzuca możliwość realizacji przelewu."

    > Czyli cwane przeniesienie odpowiedzialności na "Bank Odbiorcy". A tak na prawdę
    pula kasy na przelewy błyskawiczne się wyczerpała i nie mogę przelać kasy do żadnego
    z banków.

    > Jakbym miał oszacować wszystkie moje próby przelewów via bluecash to wyszłoby że w
    grubo ponad połowie przypadków przelew nie został dostarczony. Tak na na prawdę to
    "przelew natychmiastowy" powinien się nazywać "sporadycznie działajacy przelew jak
    się uda to natychmiastowy" ;)

    A w Syncu nie jest tak, jak u Ojca? Tam w opisie usługi napisali, że:
    "Maksymalny dzienny limit zlecanych Przelewów Natychmiastowych wynosi 5 000 zł."

    pzdrwm
    luc