  • Data: 2007-02-01 21:49:29
    Temat: Re: migracja z mbanku do multibanku
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > deszczu pod rynne.
    > Nie chce mi sie przeszukiwac za Ciebie archiwum grupy. Ale pewnie chodzi
    > m.in. o to ze skoro kadra jest w duzej czesci taka sama to i poziom
    > dzialania bedzie podobny.

    No kadra moze nawet ta sama ale poza infoliniami dostępna na miejscu. Ja jak
    załatwiałem sobie kredyt hipoteczny w mBanku to musiałem to robic przez
    mkiosk - ktory nie jest tak naprawdę mBankiem tylko firmą zewnętrzną do
    banku - wszelki kontak był przez posrednika, ktory z bankiem komunikował sie
    dokumentami przez kuriera. Powodowało to oczywiscie spore opóźnienia mysle
    ze gdyby oddział był w zasięgu ręki to inaczej wszystko mogłoby wyglądać. Na
    plus powiem ze obsługująca mnie osoba w mKiosku była bardzo kompetentna i
    pomocna jednak bardzo cięzko przez nią cokolwiek negocjować jak zalezy na
    czasie.

    > Ale przeciez mBank takze umozliwia bezprowizycyjne wyplaty z bankomatow
    > wbk i euronetu. Wiec nie bardzo widze tu roznice pomiedzy mbankiem i
    > millenium.

    Pewie pisząc bankomaty b/z miał na mysli bankomaty bez zmian czyli róznic
    brak.

    pozdrawiam
    axell