  • Data: 2006-05-30 08:59:05
    Temat: Re: mieszkanie bez księgi i z hipoteką raz jeszcze
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Popławski wrote:

    > Wnioski o co konkretnie mogą zostać odrzucone? To dla mnie nowość. Jeśli
    > jest wniosek o założenie księgi wieczystej lub wpis do hipoteki to jak
    > mogą zostać odrzucone? Dlaczego?

    Wniosek jak to wniosek, zawsze może być odrzucony :) Chociażby z
    przyczyn formalnych albo jakichś błędów czy niedopatrzeń. Ale to rzadko
    się zdarza.

    > Według mBanku wszystko jest OK, natomiast pani po konsultacji
    > powiedziała, że nie potrafi mi odpowiedzieć czy mogę kupić to mieszkanie
    > bez księgi wieczystej czy nie, pani notariusz twierdziła, że nie.

    Na pewno można kupić mieszkanie bez księgi. Tylko że w twoim przypadku
    mamy stan pośredni pomiędzy "księga jest" a "księgi nie ma". Wydaje mi
    się że powinien być jakiś sposób na to, ale nigdy nie zastanawiałem się
    nad tym.

    Karol