  • Data: 2002-09-02 15:48:08
    Temat: Re: % mbanku w dol
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ROBBO <r...@w...ec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akv9mq$n4a$...@n...tpi.pl...

    > To ja wiem papierki czytam ale spojnik "i" w powyzszych zdaniach jest
    > bledny.

    IMO nie jest

    > Bo owszem WIBOR spadl ale stopa depozytowa nie. Wiec obnizono
    oprocentowanie
    > z powodu WIBORU li tylko

    Ehmmm, WIBOR spadl bo banki spodziewaly sie obnizki stop.
    Obnizka nastapila.
    Po cos sie tak uczepil stopy depozytowej?
    Gdyby tylko ona miala wplyw na rynek bankowy to by WIBOR nie spadl.
    Mysisz, ze BRE lokuje srodki mBanku w NBP i dlatego stopa depozytowa dla
    niego wazna?
    W komunikacie BRE nie pisze, ze obniza oprocentowanie w zwiazku z obnizka
    stopy tylko "stóp procentowych" i to jest fakt.

    --
    Pozdrowienia
    ---