  • Data: 2006-12-08 00:27:35
    Temat: Re: mbank zyski z portfela funduszy
    Od: Michał Gruda <s...@p...wpp.pll> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musisz: fundusze.wp.pl - "portfel funduszy". Wybierasz daty
    > nabycia j.u., wycena "wchodzi" w oparciu o date sama, wpisujesz
    > liczbe j.u. (ktora masz w historii transakcji), a potem.. tylko
    > sobie ogladasz statystki, aktualizowane codziennie.

    Dziekuję. Skorzystałem. Działa bardzo przyjemnie. Pokazuje zysk z portfela i
    z pojedynczego funduszu, pozwala zapisać historię transakcji. Dobre
    narzędzie.

    Z odsprzedażą i konwersją mam problem. Ujemne wartościa nabycia jednostek
    (tak zapisywałem zbycie) generują ujemne wartości zysku. To może (nie musi -
    nie wiem, jak liczony jest zysk calego portfela) generować błędny zysk z
    portfela. Nie mam możliwosci ustalenia zerowej prowizji, jak jest w SFI,
    system automatycznie nalicza prowizję w/g statutu funduszu.

    Jednak to i tak dobry serwis - brawo dla WP. Spokojnie pozwala obliczyć
    spodziewany zysk z każdego funduszu i portfela. Dadzą opcję ustalania
    prowizji i operacji zbycia/konwersji i mogą to narzędzie wynająć wszystkim
    bankom w Polsce.

    Pozdrawiam
    Michał Gruda