  • Data: 2003-04-19 15:21:45
    Temat: Re: mbank za UE :-)
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panowie wybaczcie, ale nie mogę czytać jak piszecie o takich duperelach
    jak
    > tańsze przelewy zagraniczne w kontekście wejścia do Uni.

    Eee... no nie przesadzaj ;-)
    To po prostu jeden z wielu aspektów praktycznych i do tego jeszcze
    ściśle pasujący do grupy.

    > Czy wy wiecie naprawdę
    > czym była dla Polski komunizm i cała ta azja. Jeżeli nie, to wybierzcie
    się np.
    > na Białoruś lub dalej.

    Wiemy i pamiętamy.
    Ale dalej nie rozumiem Twojego oburzenia - w czym np. wałkowanie przez
    wszystkich i na wszystkie strony tych nieszczęsnych dopłat dla wsi jest
    lepsze od wzmianki nt. kosztów SWIFTa ?

    Pix