    From: "Jacek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - przelewy kolejosc i brak srodkow z rana
    Date: Tue, 19 Jul 2011 23:20:07 +0200

    Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j04gd6$dti$1@news.onet.pl...
    > Ktore przelewy sa realizowane w mbanku jako pierwsze: miedzy wlasnymi
    > rachunkami czy na rachunki zewnetrzne? I czy zawsze jest tak samo? Na
    > stronie www bank mowi, ze zasady sa zlozone i ze zaleca wowczas zlecenie
    > przelewow w dwa kolejne dni. Podobnie uslyszalem na infolinii.
    > Rzeczywiscie tak jest?

    wewnętrzne jeśli wklepywane ręcznie, to od ręki, zlecone najczęściej o 6
    rano.
    zewnętrzne elixirem

    > I druga sytuacja. Zlecam przelew na jutro. Jutro rano nie ma srodkow na
    > koncie. Wplywaja w poludnie. Czy bank podejmie kolejna probe wykonania
    > przelewu z kolejna sesja elixiru czy przelew pozostanie niezrealizowany?

    doświadczenie mi mówi, ze przy braku środków na chwile wykonania przez bank,
    zlecenie (stałe) zostaje niewykonane i trzeba je wykonać ręcznie.
    Polecenia zapłaty moga być wymuszane ponownie przez odbiorce, ale nie muszą.
    Wtedy też trzeba ręcznie przepisać.

    Jacek