  • Data: 2002-03-27 20:49:14
    Temat: Re: mbank-na czym zarabia?
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym to trochę się rozpędziłeś (przynajmniej w przypadku mBanku)

    A to dlaczego?
    Nie mozna placic karta mBanku za granica czy nie maja mark-up'u na kursie?
    Jesli pierwsze to dziwne, jesli powiesz ze to drugie to nie uwierze ;)

    Poniewaz nie znam dokladnie oferty mBanku (ani ich rachunku zysku i strat
    ;)) to oczywiscie mozesz miec racje - ja wypisalem te zrodla przychodow, na
    ktorych - o ile wiem - kazdy bank zawsze zarabia.

    Pablo