  • Data: 2005-08-14 09:56:14
    Temat: Re: mbank i ich problemy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):

    > A ja miałem taką sytuację że po autoryzacji i tygodniu blokady, blokada
    > znikła,

    Zdarza się. Nikt nie mówi, że transakcja musi być zaksięgowana przed
    wygaśnięciem blokady.

    > ja wypłaciłem pieniądze

    Nie swoje.

    > i przy obciążeniu nie mogli zrealizować
    > płatności (firma zablokowała mi usługę za którą płaciłem).

    Jeżeli została poprawnie dokonana autoryzacja, to firmy nie obchodzi,
    czy masz cokolwiek na koncie w momencie księgowania. Bank po prostu
    debetuje Twój rachunek po otrzymaniu obciążenia z kodem autoryzacji.

    > Jedyne co się
    > wyróżnia to to że może to była nowa autoryzacja bo kwota była wyższa niż
    > przy poprzedniej autoryzacji (faktura w złotych).

    Chwila. Raz piszesz o ponownej autoryzacji, a raz o obciążeniu. Zdecyduj
    sie na coś. Autoryzacja nie miała prawa przejść, jeśli nie było środków.
    Księgowanie - jak najbardziej.