  • Data: 2005-01-31 17:17:23
    Temat: Re: [mbank] czy ja sie czepiam?
    Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poprosilam o ocene ile moge dostac limitu kredytowego przy moich wplywach.
    > podali kwote, ja wzielam polowe tego, zadeklarowalam jakies wplywy. limit
    > mam juz 1,5 roku, wszystko splacam w terminie, a oni przysylaja mi, ze
    > wplywa mniej, niz zadeklarowalam.
    >
    > wiem, ze maja do tego prawo, ale czy oni nie maja nic innego do roboty?
    > zadnych klopotow z mojej strony, wzielam polowe tego, co mi proponowali,
    > moglam zaproponowac mniejsze wplywy, ale glupia zglosilam wieksze.
    >
    > czy ktos z was mial taka sytuacje? czy chodzi o formalnosc, ze zadzwonie i
> [...]

    1. zawsze warto podac troche mniej niz sie ma faktycznie, tak dla swietego
    spokoju,
    2. dostalas info, ze wplywa mniej niz wynika z deklaracji i co w zwiazku z
    tym?
    tylko informuja czy moze chca cofnac kredyt? grożą sankcjami etc...
    3. mialem taka sytuacje (nie pamietam banku), chcialem KK i wpisalem dajmy
    na to 2000zl srednich wplywow, a oni mi na to, ze nie jest to prawda,
    gdyz
    system im wyliczyl, ze jest tego TYLKO srednio 1994zl (komputery i inne
    systemy
    sa bezduszne) i nie moga mi dac wnioskowanego limitu; ja na to, ze maja
    zmienic
    srednie wplywy na 1900zl zeby sie system nie czepial i na tej podstawie
    maja wyliczyc
    limit dla KK....komputery i systemy liczyly i wyliczyly mi, ze moge
    dostac tyle samo !!
    gdzie logika? nie wiem, ale tak po prstu jest...

    pozdrawiam
    Robert