    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank -> US
    Date: Mon, 03 May 2004 12:01:57 +0200

    Sun, 02 May 2004 22:43:23 +0200, w
    <7...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > Bo ostatnia sesja wychodzacą jest już za blisko, żeby się przelew
    > załapał na nią.

    Co to znaczy "jest już za blisko"? Sugerujesz, że mBank kłamie podając terminy
    sesji wychodzących? Mimo że ten bank ma bardzo śmieszne czasy sesji, to chyba
    jednak godz. 11:00 jest wyraźnie przed ostatnią sesją?

    A może przelew należy złożyć na magiczną (bliżej nieznaną) liczbę minut przed
    terminem podanym na stronach mBanku? Czy g. 8:00 też będzie za wcześnie czy
    trzeba zrywać się razem ze wschodem słońca?