  • Data: 2002-10-01 18:44:29
    Temat: Re: mBiznes - czy to ma sens ?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl> napisał w wiadomości
    news:ancn7n$2kr$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Mam konto firmowe w Inteligo i od kilku dni w mBanku. Z doświadczenia wiem,
    > że te dokumenty "oryginalne" określane przez ustawę nie są w gruncie rzeczy
    > nikomu potrzebne.

    Chcialbym, zeby tak bylo. Ja rowniez ich nie potrzebuje.

    > Papiery z plujki w praktyce znaczą to samo! Rozliczam się co miesiąc za
    > pośrednictwem biura rachunkowego i oni to bez problemów łykają. Oprócz tego
    > przedstawiam co trzy miesiące sprawozdania za opłacony ZUS Urzędowi
    > Marszałkowskiemu i też to łukają obdarzając mnie jakimiś środkami...
    > _Ani razu_ nie prosiłem o wyciąg na papierze z banku, a tym bardziej o
    > podbity!!
    >
    > Zapomnij o marmurkach:))
    > Poza tym, jeśli ktoś ma wątpliwości, czy faktycznie pieniądze przesłałem, ma
    > na drukowanym wyciągu informacje o banku, o numerze do niego i nich sobie
> [...]

    Chyba nie zmusisz urzednika, by dzwonil do banku, gdy zakwestionuje twoje
    pseudo-potwierdzenie podczas kontroli.
    Na dzien dobry dostaniesz kare grzywny plus odsetki za kilka latek, a potem
    bedziesz sie mogl odwolywac od tej decyzji.
    A bedziesz chcial szybki kredyt? Czekaj, urzedas ci wystawi oswiadczenie o
    niezaleganiu z podatkiem, gdy pokazesz mu pseudo-potwierdzenie ostatniej
    wplaty...

    Czekam wciaz na glos, ktory powie, ze to co oferuje konto mBiznes wystarczy
    do bezstresowego i wygodnego egzystowania jako osoba prowadzaca DG.

    GreG