  • Data: 2002-10-01 19:50:18
    Temat: Re: mBiznes - czy to ma sens ?
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ancibe$gqs$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam.
    >
    > Rozpoczynam dzialanosc gosp. i wybralem sobie konto firmowe
    > w mBanku. Mam w zwiazku z tym kilka pytan do tych, ktorzy
    > sa posiadaczami konta mBiznes:
    >
    > 1. Jak ksiegujecie wplywy z kapitalizacji odsetek?
    > 2. Jak udokumentowujecie koszty skladek ZUS?
    > 3. W jaki sposob (ogolnie) jestescie w stanie przedstawic
    > dokument na to, ze dokonany zostal przelew?
    <ciach>

    Mam konto firmowe w Inteligo i od kilku dni w mBanku. Z doświadczenia wiem,
    że te dokumenty "oryginalne" określane przez ustawę nie są w gruncie rzeczy
    nikomu potrzebne.
    Papiery z plujki w praktyce znaczą to samo! Rozliczam się co miesiąc za
    pośrednictwem biura rachunkowego i oni to bez problemów łykają. Oprócz tego
    przedstawiam co trzy miesiące sprawozdania za opłacony ZUS Urzędowi
    Marszałkowskiemu i też to łukają obdarzając mnie jakimiś środkami...
    _Ani razu_ nie prosiłem o wyciąg na papierze z banku, a tym bardziej o
    podbity!!

    Zapomnij o marmurkach:))
    Poza tym, jeśli ktoś ma wątpliwości, czy faktycznie pieniądze przesłałem, ma
    na drukowanym wyciągu informacje o banku, o numerze do niego i nich sobie
    dzwoni...

    Pozdrawiam,

    Piotr Zaniewicz