  • Data: 2006-01-18 09:55:46
    Temat: Re: [mBank] zart czy bezczelnosc?
    Od: peter <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu peter porozsypywal nastepujace haczki:

    > To miala byc ironia?
    > Bo nie wiem jaki to ma zwiazek z trybunalem stanu czy prawami czlowieka?

    nic nie ma, to chyba oczywiste.

    a teraz kontr przyklad

    bezczelnosc czy zart
    dostales propozycje otrzymania karty kredytowej, +1000 euro na drobne
    wydatki na start. Twoja firma akurat w tym czasie zafundowala Ci za
    ciezka prace, wczasy na Seszelach przez 3 tygodnie, wiec pojechales bo
    co sie bedziesz pierdolami zajmowal przed wyjazdem, przeciez wrocisz i
    wszystko zalatwisz. Wracasz wiec, dzwonisz do banku, ze byc moze jestes
    zainteresowany ich propozycja. Niestety laska z hotlajnu oswiadcza ze
    propozycja stracila waznosc wlasnie wczoraj i jest jej oczywiscie
    niezmiernie przykro z tego powodu.
    No i teraz jedziesz ze swoim postem protestacyjnym na pl.banki