  • Data: 2006-01-17 18:04:55
    Temat: Re: [mBank] zart czy bezczelnosc?
    Od: "shado" <shado@--@//wytnijto\\@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dqi9p5$pdb$1@inews.gazeta.pl...

    > oddzwonila i im o tym powiedziala. Wiec ja mowie ze po co ma oddzwaniac -
    > po prostu nie odesle papierow. Pani mowi (uwaga) "no tak. Jak zona nie
    > odesle papierow to one straca oczywiscie waznosc. Ale my bedziemy mieli w
    > systemie informacje ze zona chce karte kredytowa (sic!) i jej wniosek
    > bedzie wisial jako nierozpatrzony i dopoki nie oddzwoni to zadny inny jej
    > wniosek (np o kredyt) nie zostanie pozytywnie rozpatrzony". Az mnie
    > zatkalo - mBank sam wyslal papiery odnosnie darmowej KK a teraz twierdzi
    > ze to my musimy oddzwonic i im powiedziec ze nie chcemy KK bo ten
> [...]

    bzdury
    ja olalem i nigdzie nie dzwonilem jak mi przyslali umowe a jak sami do mnie
    zadzwonili czy chce karte czy nie to powiedzialem zeby sie wypchali
    potem zglaszalem wniosek o kredyt odnawialny i mi przyznali a potem
    zmienilem zdaniem i podpisalem umowe o kate i odeslalem i dostalem karte:)
    --
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu
    z Twojego komputera i vice-versa