  • Data: 2004-01-15 09:40:55
    Temat: Re: mBank - 'zaproszenie' nowego użytkownika
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A to ciekawe, widocznie komunikaty na samym początku połączenia
    > traktujesz tak samo jak późniejszą melodyjkę
    > - do słuchania a nie do rozumienia.

    melodyjka jak melodyjka

    > Po zalogowaniu czekałem wczoraj tyle, że po tym fragmencie (<1s.)
    > melodii, którą zdążyłem usłyszeć przed zgłoszeniem się mLinki,
    > że ze zgadnięciem jej tytułu, mieliby problemy nawet zwycięzcy
    > z 'Jaka to melodia' :)))

    a to dziwne, ja moglem odsluchac jak w wersji max :-)

    > Poza tym wydaje mi się, że zmyślasz, bo połączenia są przerywane
    > już po kilkunastuminutowym oczekiwaniu.

    no dobra moze 30 min przesadzilem (a zdawalo mi sie ze 30 conajmniej) w
    kazdym badz razie bylo to dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo, gdyby
    nie glosnomowiaca funkcja tel to bym wczesniej wymiekl pewnie...

    NATOMIAST UWAGA : dzis dodzwonilem sie przed chwilka po 5 sek !!!!!!!!!!
    (zeby nie bylo ze zle dzialanie systemu zauwazam a dobrego nie !! )

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie