  • Data: 2002-09-09 07:40:53
    Temat: Re: mBank - wiadomo kiedy beda zyski :)
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:alhigs$evq$1@news.onet.pl...
    > mBank, elektroniczna oferta bankowości detalicznej BRE Banku, zgromadzi do
    > końca 2002 roku na 400 tys. rachunków 2 mld zł depozytów - poinformował
    PAP
> [...]
    > zostać zgromadzone na 400 tys. rachunków. Obecnie mBank zgromadził 1,635
    mld
    > zł depozytów i prowadzi 338 tys. rachunków"- powiedział wiceprezes.
    > "W tym roku otwieramy 1-1,2 tys. rachunków dziennie" - dodał.
    > Lachowski powiedział także, że mBank zacznie przynosić zysk na koniec 2003
    > roku.
    > "Żeby mBank zaczął przynosić zyski musimy mieć 3 mld zł depozytów, 500
    tys.
    > rachunków i 500 mln zł udzielonych kredytów" - powiedział.

    przy obecnym tempie spadku oprocentowania to ja nie widze szans na 2mld na
    koniec roku a 3mld to moze mBank osiagnie za 5 albo wiecej lat... Zwlaszcza
    ze niedlugo skonczy sie czesc lokat antybelkowych i ludzie beda wyplacac
    pieniadze zeby je przeniesc w bardziej lukratywne dziedziny (obligacje, SKOK
    czy chocby LG).

    D.