    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Date: Wed, 19 Dec 2007 03:59:42 -0800 (PST)

    On 18 Dec, 16:26, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
    > Przez blisko 7 lat posiadania kota w mBanku przyzwyczaiłem się do
    > niezawodnego wykonywania przez bank zleconych przelewów.
    > Pierwszy wstrząs nastąpił tydzień temu, gdy po zalogowaniu się do
    > serwisu przeczytałem komunikat, że przelew zlecony na dzień 10.XII nie
    > został wykonany z powodu braku środków na koncie.
    > Byłem tym mocno zdziwiony, gdyż byłem przekonany, że zleciłem przelew
    > środków z eMaxa na izzyKonto, ale ponieważ po tym przelewie nie było
    > najmniejszego śladu, więc przyjąłem ze że to był mój błąd i że widocznie
    > zapomniałem zlecić tego przelewu.
> [...]

    A nie bylo czasem tak, ze przelew z emax na izzy i z izzy do ZE
    zleciles na ten sam dzien? Najpierw przegenerowalo sie zlecenie z izzy
    - srodkow nie bylo i nie wyszlo? Bezpieczniej jest przelac na izzy
    dzien wczesniej niz data przelewu zewnetrznego - przy dzisiejszych
    stopach % nie stracisz chyba nawet 1 grosza za ten 1 dzien, chyba, ze
    jestes wlascicielem huty aluminium ;-)

    Pzdr
    MS