  • Data: 2004-01-30 21:08:31
    Temat: Re: [mBank] posty z forum
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:q5gl101fdjn4q8m4192kmst28gt347387p@4ax.com...

    > Ale rzeczowo do tego cytatu juz sie nie potrafisz ustosunkowac. Szkoda.

    Nie zrozumiesz ... ale co tam ...
    Nie będę polemizował z autorem poza jego plecami ... jeśli chciałbym nazwać
    go debilem jak ciebie, on nie mógłby kolejnym postem potwierdzić swojej
    głupoty ...

    Wolę polemizować z toba ... niestety , ciebie w dyskusji stać tylko na CTRL
    + V ...
    Zatem powiadam ci - Jesteś głupi jak but u lewej nogi ... Nie wiem skąd
    jestes ... ale co tam ... mam teraz dużo wolnego czasu ... jeśli będziesz
    czuł potrzebę pozbawić się życia z tego powodu, że oszukał cię bank mamiąc
    swoją ideologią, polecam się ... mogę dostarczyćodpowiednią dawkę leków,
    żyletek .. .czy co tom będziesz wolą ...

    Jak na tą chwilę za merytoryczny poziom dyskusji polegający na CTRL + V -
    PLONK ...
    A ... jeśli chcesz poćwiczyć CTRL + V ... otwórz sobie jakiś edytor tekstu
    .. .co ?

    P L O N K trollu....
    SP na L4