  • Data: 2008-04-06 15:38:10
    Temat: Re: mBank podwyższa oprocentowanie.
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Apr 2008 00:31:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Do moich obliczeń możesz podstwić inne dane wejściowe. (2.494(9) na przykład)

    Przecież napisałem:
    "Czyli jako graniczną teoretyczną wysokość odsetek można przyjąć nie
    więcej niż 2,4949(9), a najbezpieczniej wręcz 2,49 zł."

    > Ale jak doszedłeś do tych 4 złotych?
    >
    > Rozdziel te 10800 na 4 konta eMax+ (i dowolną liczbę nieoprocentowanych)
    > tak, by zaoszczędzić 4 złote w zestawieniu z tym, co zapłaciłbyś, gdybyś
    > wrzucił wszystko na jedno konto.
    >
    > Ja twierdzę, że 2 złote to max.

    Ja tę oszczędność tylko oszacowałem, jako różnicę pomiędzy optymalnym, a
    najbardziej niekorzystnym rozłożeniem kasy na czterech eMax-plusach.
    I nie korzystałem do tego celu z żadnych kalkulatorów :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof