  • Data: 2003-04-23 22:08:19
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego zaraz wziął? Może po prostu ze względów bezpieczeństwa przelał
    > pieniądze na eMAX-a?

    a co to ma do rzeczy czy wyplacil, czy przelal i ew. gdzie przelal?
    z punktu widzenia tego rachunku ,,wzial''.

    > Natomiast ktoś (mBank, Euronet?) nie wywiązując się ze swoich
    > obowiązków i nie zakładając blokady na środki
    czy jestes pewny, ze bank ma _obowiazek_ zakladania blokad?
    pokazywania ich klientowi?

    > Przecież w razie kradzieży karty,
    przeciez nie rozmawiamy o kradziezy.
    w razie kradziezy sa osobne przepisy i juz niedlugo bedzie calkiem
    fajnie.

    przeciez istnienie czegos takiego jak oprocentowanie salda debetowego
    to ni mniej ni wiecej, tylko przyznanie sie banku do tego, ze mimo
    _najszczerszych checi_ bank nie gwarantuje 100% onlineowosci systemu
    w kazdej sytuacji...

    zreszta blokady mBankowe to wogule porazka.
    Ja mialem inny przypadek - potrzebowalem wyplacic 2000 - wiec wiadomo.
    1000 dziennie. nieszczesliwie mialem ta potrzebe w swieta. pierwsza wyplata
    z piatku wisiala az do wtorku :( - przez 4 dni po wyplacie nie udalo mi
    sie wydobyc wiecej pieniedzy :-) zastanawiam sie czy nie zrobic z tego afery,
    przeciez 1000 PLN to limit DZIENNY a nie 5-dniowy :-))))
    i tu zdecydowanie ja dostalem po grzbiecie ;->
    oczywiscie gdyby mi karte ukradziono to miodzio.
    ale co tam. cena konta usprawiedliwia taki wybryk ;->.

    pozdrawiam

    romekk