  • Data: 2003-04-22 11:37:02
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:
    > Saldo było cały czas dodatnie co widać w historii rku ponieważ
    > płatność przyszła po miesiącu. Do tego czasu przez ok 2/3 dni saldo
    > przekraczało kwotę wypłaty a pomimo to nie została ona zablokowana.

    Czyli przez 1/3 okresu byla ponizej. Jesli powiedzmy wyplaciles 1000
    zl, a miales na rachunku 600 zl - to debet byl 400 zl.
    Nie jest tez wina banku, ze nie dostal sygnalu z Euronetu, ze nalezy
    wykonac blokade - stad te odsetki.

    Sam ciekaw jestem jak taka sytuacje traktuja takie banki jak Lukas
    itp - gdzie takie debeciki mozna zrobic.

    mBank jednak - powinen jakos sie tam zachowac IMO.

    Co do odsetek - znajdziesz w regulaminie lub TOIP - pamietaj, ze za
    okres kiedy miales > niz wynosila blokada - bank naliczal ci odsetki.