  • Data: 2003-04-22 17:00:59
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co mi wiadomo, to w Twoim interesie jest pilnowanie konta (bardzo
    często banki umieszczają to w umowach lub regulaminach) i w momencie kiedy
    wypłacasz 1 lutego to środki na pokrycie tej wypłaty muszą być przez cały
    miesiąc aż do zdjęcia tej kwoty z konta. Niestety bank nie ma obowiązku
    pilnowania kont, chociaż w tym przypadku na pewno zawinił Euronet w
    szybkości obciążania rachunku. Pomimo to wszystko jest jak najbardziej
    zgodne z zasadami bankowymi.

    PLIS

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ujemnne
    > Naliczenie odsetek karnych za cały okres od 1 do 27 lutego.
    >
    > Dwukrotna reklamacja skutkuje odpowiedzią NIE NA TEMAT.
    >
    > Pytanie brzmiało: wg jakiej stopy odsetek naliczono 5,80 zł karnych
    odsetek
    > od 1000 zł debetu trwającego kilka godzin? Dlaczego bank wyświetla dodatni
    > stan rachunku po czym ściąga odsetki karne od dodatniego salda? Dlaczego
    > klient mBanku ma odpowiadać za opóźnienie wynikające z winy Euronetu?
    >
    > Odpowiedź: blablabla nie na zadane pytanie podpisana przez Piotra
    Stępienia.

    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]