  • Data: 2002-02-18 23:21:16
    Temat: Re: mBank oszczędza na telefonach ?
    Od: "IrekK" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w ciągu ostatnich 2 tygodni wypełniałem prawie codziennie formularz z
    prośbą
    > o kontakt telefoniczny i ANI RAZU nie oddzwonili

    [ciach...]

    Dokladnie!

    Ja to przerabiam z nimi juz od 14 dni i to samo!

    Pare dni temu dzwonilem wiec via telefon kobieta nie mogla mi nawet podac
    podstawowych danych o moim koncie i uaktywnic listy hasel (podobno mieli
    rekonfiguracje systemu) i prosila by zadzwonic po 7 rano
    a co do oddzwaniania to tlumaczyla sie i zarzekala w zaparte ze oczywiscie
    natychmiast oddzwaniaja a jesli ja nie mialem tego szczescia to najpewniej
    zle wpisalem nr telefonu (jakos zawsze udaje mi sie wszedzie podawac
    poprawnie numer tylko w mBanku kilkanascie razy wpisuje zle? -
    podejrzane...)

    Na e-maile odpisuja najwczesniej po paru "dobrych" godzinach...

    cos czuje, ze schodza na psy... ;(

    --
    --~=> Ireneusz Klader <=~-- ICQ: 2869064 GG: 11153
    I...@p...onet.pl I...@w...pl I...@p...fm