eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank ma rozdwojenie jaźni › Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.astercity.net!nnrpd
    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Date: 14 Mar 2002 10:20:36 +0100
    Organization: Związek Zawodowy Informatyków Zatrudnionych w Firmach Jednoosobowych
    Lines: 35
    Sender: m...@p...odkryta.local
    Message-ID: <8...@p...odkryta.local>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195-tar-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1016100022 40478 212.76.49.195 (14 Mar 2002 10:00:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Mar 2002 10:00:22 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: mkprivate.acn.waw.pl!not-for-mail
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:170050
    [ ukryj nagłówki ]

    <a...@p...onet.pl> writes:

    > "...mBank został mecenasem polskiej piłki siatkowej..." Po raz
    > kolejny okazuje się, że nieprawdziwe są stwierdzenia banku,
    > pojawiające się przy okazji kolejnych obniżek oprocentowania,
    > wprowadzania opłat za karty itp. czyli: ... ze względu na
    > racjonalizację kosztów i politykę wypracowywania zysków... itp
    > itd. Po raz kolejny mBank te zyski WTAPIA w niepotrzebny nikomu
    > biznes.
    > (...)
    > klienci mBanku za jego pośrednictwem zostali przymuszeni do sponsorowania
    > drużyny piłki siatkowej!!!.

    Iiiiii...

    1) Akurat umowa sponsorska z Galaxią została zawarta przez Bank
    Częstochowa, mbank jedynie ją obecnie 'odziedziczył'. O ewentualnym
    faktycznym sponsoringu siatkówki przez mbank będziemy mogli mówić
    jeśli ta umowa zostanie przedłużona. Na razie to Bank Częstochowa
    zapłacił gro kosztów a mbank znajdzie się w nazwie akurat na czas
    rozgrywania półfinałów i finału - najbardziej chodliwych meczów.

    2) Każdy bank ładuje duże pieniądze w reklamowanie się - aby ściągać
    nowych klientów. Sponsoring siatkówki nie różni się tu istotnie od
    utrzymywania serwisu WWW czy rozdawania plecaczków. Po prostu
    marketing jest obecnie w biznesie takim samym elementem kosztów jak
    utrzymanie pracowników. To sponsorowanie siatkówki wyszło im
    trochę przypadkiem ale kto wie, może pozwoli ściągnąć trochę nowych
    klientów z grupy która dotychczas niewiele o mbanku wiedziała.

    --
    ( Marcin Kasperski | You have the right to peace, fun, and productive )
    ( http://www.mk.w.pl | and enjoyable work. (Beck) )
    (---------------------------------------------------
    -------------------------)
    ( Sztuczki i kruczki w C++: http://www.mk.w.pl/porady/porady_cplusplus )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1