eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiem › Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Data: 2003-10-31 19:05:01
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "maciek" <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > /Aloha/
    >
    > Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    > niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    > cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    > zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory podalem (a
    > jest to numer instytutu, w ktorym pracuje, skladajacy sie z numeru
    > centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    > czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
    > Oczywiscie slowa o tym nigdzie nie napisali, ze ich wspanialy system do
    > oddzwaniania nie potrafi dostukac sobie 4 cyfr... Zamowilem wiec operatora
    > na numer domowy (musze dodac, ze nie mialem, nie mam i nie chce miec
    > komorki ;) niestety nie doczekalem sie... Dzwoniac kolejny raz na mLinie
    > dowiedzialem sie znowuz, ze "oddzwonienie operatora" moze nastapic do
    > dwoch dni od zgloszenia, w godzinach od 8 do 22.
    >
    > I tu sie zaczyna cale kuriozum, poniewaz prawdopodobienstwo, ze akurat
    > bede w domu w tym czasie, jest niewielkie.


    moze wyjsciem bedzie przekierowac rozmowy z domowego na sluzbowy?
    nie wiem czy mozliwe jest zrobienie tego z wyborem automatycznym wewnetrznego,
    ale moze sie uda. przekierowanie samo z tego co wiem jest bezplatne lokalnie.
    pozdrawiam,
    maciek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1