  • Data: 2003-10-27 15:54:52
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >/Aloha/
    >
    >Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    >niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    >cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    >zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory podalem (a
    >jest to numer instytutu, w ktorym pracuje, skladajacy sie z numeru
    >centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    >czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
> [...]
    Witaj,
    skuszony odpowiednio "bogatą" ofertą mBanku postanowiłem sobie również w nim
    załozyć konto. Chciałem potraktować ten bank pod katem bardziej
    oszczędnościowym i raczej dać im pieniądze, niz od nich brać. Tym czasem
    procedura oddzwaniania trwa juz miesiąc! To istotnie jakies kuriozum i
    żenujące, w jaki sposób traktuje się przyszłych albo raczej niedoszłych
    klientów. zyczę Ci powodzenia. Nadmieniam, że jestem juz uzytkownikiem
    bankowości elektronicznej (przez ponad 2 lata w Inteligo) i z nimi nigdy nie
    miałem żadnych problemów! pakiet startowy otrzymałem w ciagu 5 dni do domu.
    Konto jest super przyjazne i .....zdecydowanie zostaję w Inteligo. Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl