  • Data: 2003-10-21 18:41:33
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > Priorytetem jest bezpieczenstwo. Jezeli mLinka dzwoni do Ciebie i napotyka
    > przeszkode w postaci centrali(mozliwosc podsluchania rozmowy, zlego
    > polaczenia) to z zasady rezygnuje z rozmowy.

    Chyba nie chcesz przez to sugerowac, ze rozmowa telefoniczna z telefonem stacjonarnym

    (bez wewnetrznego) jest bezpieczna i nie do podsluchania. Gdyby o bezpieczenstwo
    chodzilo, to hasla, ktore gdzies tam mam komus podac, powinienem moc wpisac na
    stronie
    z szyfrowanym polaczeniem.

    > problem ze wzgledu na bezpieczenstwo itd, itp). Niestety znakomita wiekszosc
    > klientow posiada telefon i mBank nie bedzie zmienial procedur.

    Widze, ze nie dociera do ciebie informacja, ze ja telefon posiadam, chyba ze dla
    ciebie
    telefon to tylko komorka (podobnie jak dla niektorych gory to tylko Tatry, a miasto,
    to tylko...).
    Nie jest to jednak telefon komorkowy, zas caly problem sprowadza sie wlasnie do tego,

    ze pod telefonem domowym jestem osiagalny w porze wieczorowej. Oczywiscie istnieje
    jakas szansa, ze operatorowi komputer "wylosuje" wlasnie taka pore polaczenia ze mna.

    Staje sie to zatem intrygujacym problemem z zakresu, hm...
    prawdopodobienstwa, kiedy takie cos sie wydarzy.

    > jednak,ze istnieje mozliwosc zalozenia konta w twoim przypadku. Spokojnie,
    > bez nerwow wytlumacz mLince swoj problem i fakt nie posiadania telefonu, a

    Wyobraz sobie, ze ja to zrobilem. Jedynym pomyslem, jaki mBankowa pani miala, bylo
    zamowienie przeze mnie operatora w piatek, tak zeby "wylosowanie godziny laski"
    odbylo sie w weekend. Moze wtedy bede bardziej uchwytny....? ;>

    ...a wlasnie przed chwila usliowalem sie dodzwonic do mBanku. Jest coraz lepiej,
    teraz juz nie tylko ONI nie moga sie do mnie dodzwonic, ja do nich tez nie ;-/
    Po 7 minutach i wysluchaniu wielokrotnego "przepraszamy, ale wszyscy nasi ... sa
    zajeci" pan automat zmienil komunikat na "prosimy zadzwonic pozniej" ROTFL
    Pewnie po 22-giej? ;>>>

    > mozliwa do zastosowania w stosunku do osob nie posiadajacych telefonu.

    ...nie posiadajacych czego?...

    > PS. Czy ta niechec do telefonow komorkowych wynika z twojej ortodoksyjnej
    > religijnosci, czy moze jako fizyk wiesz o jakims szkodliwym dzialaniu
    > telefonow utajonym przed spoleczenstwem?

    Co z ciebie za gosc, ktory szuka po sieci danych na temat osob, ktore pisza na
    grupe...? (wiem, ze to proste znalezc moja strone sprzed 8 lat, niemniej
    zastanawiajace jest - po co?). A co do komorek - tak, mam pewne dane na ten temat.
    Zauwazylem, ze ich posiadaczom czesto "rzuca sie na glowe"... a moze jest zreszta
    odwrotnie, w kazdym razie nie chce byc tego ofiar,a jesli bylby to mechanizm "od
    komorki do czlowieka" a nie odwrotnie...

    wp