    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i uzywane przez niego koperty.....
    Date: Sun, 01 Sep 2002 13:50:07 +0200

    AMRA wrote:

    > CVV2
    >
    > wydaje mi sie ze to jednak nie wina mBanku a poczty :)

    wina poczty to raczej nie jest bo poczta nie gwarantuje czasu
    dostarczenia przesylki z taka dokladnoscia, a skoro bank decyduje
    sie na odstep czasowy to powinien byc na tyle dlugi zeby
    obie przesylki nie spotykaly sie po drodze, inaczej to tylko
    mydlenie oczu klientom a nie troska o bezpieczenstwo

    a jak jest z platnymi kartami, czy gdyby zamknac jeszcze nieaktywna
    karte do emaxa albo ekarte twierdzac ze koperta jest naruszona to chyba
    nie obciaza klienta powtornie przy wydaniu nastepnej?