  • Data: 2006-09-06 13:53:50
    Temat: Re: [mBank] czytajcie regulaminy promocji
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w wiadomości
    news:44fed080$1@news.home.net.pl...

    > Na czym polega to "zaszycie"?

    A na tym, że na stronie
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/promocje
    .html owszem zachęcają
    do udziału w promocji i czytamy m.in. że:
    "Opis promocji: Aby wziąć udział w promocji należy w dniu 11.09 złożyć
    zlecenie nabycia jednostek uczestnictwa dowolnego funduszu AIG. Co trzecia
    osoba składająca zlecenie otrzyma nagrodę rzeczową. Pula nagród jest
    ograniczona do 100."
    I że właśnie brakuje mi wzmianki o tym, że należy złożyć zlecenie nabycia na
    m.in 3000,- PLNów

    RJCz